الخميس، 15 أبريل 2010


عندما يتسلل الحزن الى قلبك .. و يستبد الهم بفؤادك

فتجد لسانك ينطق بـ ( الحمدلله )

إعلم عندها انك رُزقت نعمة قد حُرم الكثير منها

فإحمد الله دائما في كل حال ..

هناك 10 تعليقات:

Lyssandra يقول...

الله عليكي يا ريم
الحمد لله علي كل حال

وحشتيني أوي ياريما
بس أنا مش في البيت بقالي يومين
قاعده أنا والبحر دلوقتي
طبعا المزرعة زمانها اتحرقت ;-)
لما أرجع أشوفك وأحكيلك
سلامي :)

Romaya يقول...

الحمدلله

الحمدلله

الحمدلله

الحمدلله يارب على كل شيء

انتي جميله اوي يا ريمتي :)

ReEm يقول...

ليستي

وحشتني اوي يابنتي يلا ارجعي بقى و احكيلي التفاصيل

هتوحشني ياقمر

ReEm يقول...

مرموتي

انتي الاجمل والله ياقلبي

و فعلا الحمدلله على كل حال

Kiara يقول...

الحمد لله علي كل شئ

غير معرف يقول...

الحمد والشكر لله

Lyssandra يقول...

ريما .. انتي كمان وحشاني أوي بجد
عندي تفاصيل كتييييييييييير جداً
انا رجعت البيت آخد حاجات وراجعه تاني راس البر
يعني هاغيب كمان يومين
أشوفك علي خير يا ريم

:)
Lyssa

صاحب المضيفة يقول...

اللهم لك الحمد على كل حال


كل الشكر

ReEm يقول...

كيارا

ايمي

صاحب المضيفة

نورتوني بجد و الحمدلله في كل كل حال

ReEm يقول...

ليسا

انا للاسف اليومين الي فاتو كان النت عندي بايظ

اشوفك بقى لما ترجعي تاني ياقمر