الخميس، 20 مايو 2010

و رجعت اشخبط ...


وحشتني يا شخبطة اوووي :)

**********

حاجة واحدة مخلياني عايزة اشوف فيلم تامر الجديد هي
منة شلبي اصل في المرحلة اللي هي فيها ازاي تختار
فيلم زي ده وخصوصا انه ماحسيتش بدورها
انه قوي في الاعلان ...

**********

لما نبقى شبه بعض جدا و مش شايفين و مضيعين وقتنا
في الخناقات و النحرات و العصبية بيتهيألي اننا مصابين
بعمى بصيرة حاد ...

**********

نصيحة للشباب المقبل على الزواج احرصو على تحاليل
ماقبل الزواج و ياريت لو انتو تختارو المكان اللي يتم 
فيه التحليل و تتأكدو مافيش معارف لاهل العروسة فيه 
اصل للاسف ذمم الاهالي وسعت اليومين دول وبقو
يزوجوعرايس مضروبة و بيغشو العرسان 
و يخبو مرض بناتهم عنهم ...

**********

ياريتنا نتعلم نسمع قد ما بنتكلم لو اتعلمنا نسمع بجد 
مش هنحتاج لنص كلامنا اللي بنتكلمه ...

**********

نفسي اعرف امتى الممثلات الكبار هيعترفو بسنهم 
و يفهموانه خلاص الجيل مش جيلهم ويسبو الزمن 
يدورة دورته الطبيعية و اه يبطلو صراخ كتير في 
المسلسلات واللبس اللي مش لسنهم ...

**********

صعب يبقى جواك فرحة صغيرة و مأجلها
او حتى خايف انك تفرحها
ربنا يكتب كل خير و يجعل في الامر الخير ...

هناك 9 تعليقات:

Lyssandra يقول...

يا شخبطاتك ياريما ;)
أنا جايالك تاني بس لما النت ييجي بقي :) أنا نايمة بقالي 3 أيام أصلا
‏:-)

Lyssa

ReEm يقول...

ليسا

نوم العوافي

ماشي ياستي مستنياكي

Lyssandra يقول...

:)


النت لسه فاصل والمشكله من السنترال
عطل فني يعني
والله اعلم يوصل امتي

انا طالع عيني عشان أدخل من اللاب بفلاشة النت عشان اسيب التعليق ده
الشبكة هنا وحشه جداااااا
عموماً انا بخير
ادعيلي العطل ده يتحل بقي عشان اعرف اجي تاني

المدونة كنت باجرب أغير الوانها مابين الاخضر ودرجاته والرمادي ودرجاته
أكيد انتي دخلتيها وانا باجرب الالوان
بس رسيت علي الرصاصي :)
حلو ؟؟

ابقي قوليلي رأيك في حدوتة سندريللا الجديدة

سلام ريما :)

موناليزا يقول...

حلوة الشخابيط دى:)

ReEm يقول...

محمد

منور المدونة

ReEm يقول...

ليسا

لسه والله كسلانة مش كملت الحدوتة
انا كسلانة بشكل رهيب اليومين دول

ReEm يقول...

موناليزا

ميرسي تسلمي و منورة البلوج بزيارتك وتعلقك

Tamer Moghazy يقول...

ايه المدونة الحلوة دي..؟؟
وبلاش تساليني السؤال المحرج اللي بيقول (المدونة دي تعود على المدونة ولا صاحبة المدونة) :)
بجد تصميم المدونة شدني ولما دخلت الموضوعات وطريقة العرض شدتني اكمل..
اصل طوووول عمري بحب الشخبطة.

بجد مدونة حلوة قوي :)

ReEm يقول...

بصراحة ماكنتش هسأله ابدا :)

ميرسي على الاطراء الجميل دهش رفتني بالزيارة و التعليق وخصوصا من حد بيحب الشخبطة :)

نورت المدونة