الجمعة، 9 مايو 2008

ارجعيلي بقى


بجد مش عارفة ليه مش طايقاكي النهاردة ليه زعلانة منك

اوي و شايلة عليكي يا مدونتي

حاساكي غبية مالكيش لازمة حاسة انك مش عارفة تعبري

عني بتخذلني مش عارفة تقولي اللي جوايا

مش بتطلعي اللي عايزة اقوله مش المفروض انت انا ؟!

مش المفروض كلامك هو صوتي انا ؟! مش انتي اللي بتحسني

مش انتي اللي بتوصلي افكاري ؟!

طيب مالك دلوقت ليه مش بتخرجي اللي جوايا ؟! ليه سايباني

مخنوقة وسط كل الافكار دي ليه مش بتوصليها ؟!

ليه بتتصرفي بعبط معايا النهاردة ؟!!

يمكن اكون مجنونة اني بخاطبك كدة بس بجد ما بقتش احسك

مجرد مدونة بحسك زي صحبتي و اني ليا حق عليكي تفهمني

تسمعني توصلي احساسي افضفضلك عن مكنوناتي

من حقي عليك لما اكون مخنوقة الاقيكي من حقي انك تخففي

عني تشلي معايا حملي مش انتي صحبتي يبقى اديني حقي

كصديقة منك لازم تفهمي انتي بالذات لازم تحسي بيا و تفهمي

بطلي عبط وبعد بقى و ارجعي ارجعي زي ما بدأنا

تفهمني و افهمك احسك وبيا تعبري ارجعي زي زمان عشان

انا خلاص بقيت نفسي امسحك بس والله بقيت بحبك بحبك اوي

و نفسي على طول معايا تفضلي

عشان خاطري ارجعي زي ما بدأنا انا محتاجكي اوي النهاردة

ارجعي بجد عايزة اصالحك ارجوك بلاش عبط و ارجعي

هناك 8 تعليقات:

""""" يقول...

حلوه اوى يلا ارجعى عايزه اصالحك

انا نفسى اصالح حاجات كتير اوى بس مبعرفش اقولها ارجعى عايزه اصالحك

بستنى لما ترجع لوحدها من غير ما انادى عليها

يمكن معنديش الشجاعه الكافيه

ويمكن خايفه تخذلنى اكتر

ويمكن ..

مش عارفه.....

ReEm يقول...

والله انت عسل يا امل انك علقتي

على الهبل اللي قدامك ده

ربنا يكرمك و اتصالحي ياقلبي مع اللي

نفسك تصالحيهم الاخير اللي يبدأ بالصلح

و انك تحاولي احسن من انه يجي وقت تقولي

يارتني حاولت كان يمكن

Eldebug يقول...

ياااااااااه اخيرا التعليق اشتغل معايا ... انا بحاول اعلق من الصبح بس كل شوية يقولى ان الكلمة غلط ... حتى انا رحت علقت فى البوست اللى قبل ده بس خفت احسن ماتشوفيش التعليق على اساس انه قديم فقلت اجى اعلق هنا تانى ...ايه ده انا رغاى اوى ... على العموم روحى شوفى التعليق بقى فى البوست اللى فات بدل مااكتبه تانى ... ده لو وصل التعليق ده اساسا
سلااااااااااام

بحبك يامصر يقول...

وانا بلف على المدونات ولاحد فاضى بقه
المهم وصلت لمدونتك ولقيت ايه خير اللهم اجعله خير واحده بتكلم مدونتها انا قولت يواد كمل يمكن توصل لحاجه فى الاخر كملت قرأءه وبعدين قرأت كام موضوع حسيتك انسانه لذيذه جدا عارفه بقول كده ليه
من الاخر عشان اشكر فى نفسى اصل انا كتير بعمل كده بقعد اكلم نفسى واقول انا اتجننت ولا ايه مع انى والله عندى اصحابى والحمد لله بس مش عارف ايه بيخلينى اكلم نفسى
مواضيعك حلوه وجميله
واسلوبك مصراوى اوى

ReEm يقول...

هههههههههههه

انت بجد حسستني اني مجنونة اوي

بس سعيدة بتشريفك مدونتي و اني قدرت

اكتب باسلوب زي الاسلوب المصراوي

غير معرف يقول...

مالك :)

ReEm يقول...

ولا حاجة بس متخناقة مع مدونتي شوية مش

راضية تعبر عن اللي عايزة اقوله و تحس

بيا

غير معرف يقول...

ريم..أنا بسلم عليكي بجد

وآسفة على تقصيري بجد :)