الاثنين، 16 فبراير 2009

اليوم الأحمر ..


عمري ما كنت من انصار عيد الحب

ولا فكرت اني احتفل بيه و مش

مقتنعة بإنه الحب ليه يوم معين

و بستهيف المغالاة و الاحتفال

العظيم ده بيه ..




بس مش عارفة ليه السنة دي كان نفسي

اعيش اليوم ده .. كان نفسي احتفل بعيد

الحب .. بخناقة عبيطة .. بدلع .. بحب

بوردة .. بهدية .. بشكولاتة او اي من

الحاجات دي اللي بيعملوها الناس في اليوم

ده مش مهم عندي التفاصيل دي بس السنة

دي كان نفسي اعيش اليوم ده ..




يمكن بقى اتجننت او احساس بلحظة وحدة

او يمكن لاني حاسة اني كبرت مش عارفة هو

ايه جوايا اللي كان عايز بالقوة دي يحتفل بالـ

.. Valentine's Day ..

هناك 19 تعليقًا:

صاحب المضيفة يقول...

هابي زلانطين

:):):):):)



الحب مش محتاج يوم محدد نحتفل فيه بيه

الحب المفروض بيعيش جوانا كل يوم في حياتنا

كل التحية

romansy يقول...

كل عيد حب وانتى طيبه
دايما الحب بيجى لينا من غير ميعاد
بس اكيد فارس الاحلام هيجى ويقدرحبك ويهديك قلبه

بسمة انور يقول...

اول تعليق
هييييييييييه

leeno يقول...

عقبال ما كا ايامك تبقى احتفال بالهافلاتين

انا خرجت فطرت مع صحباتي و كانت القعدة لذيذة اووي فجاة ببص حوالية
لقيت عصفورين قمرييين حلويين نعنوعين جايبين لبعض دباديب حمرة و البنت بتصنع رهييييييييييب مبسوطة و فرحانة و بتحضن الدبدوب و ترقصه و هو راحت قايمة و بايسة الولد و تقريبا قاعدة فحضنه !!!!


قلت للبنات يلعن ابو الخروج في اليوم المهبب دة

هفلاتين اللي يحرقهم

قوموا روح

blue-wave يقول...

دا كان قلب نفسه يحب

ReEm يقول...

صاحب المضيفة

هو انا اتوقعت حد يقولي هابي زلانطين على رأي شوقية

بس مش من اول تعليق

هو انا من انصار انها الحب مش يوم واحد

بس ساعات بتحتاج لبعض الامور السخيفة في الحياة

ReEm يقول...

رومانسي

اشكرك على تعليقك الجميل

ReEm يقول...

بسمة

للاسف مش اول تعليق (ابتسامة)

ReEm يقول...

لينو

ده مش احتفال بالحب ده مسخرة اصلا الحب

عمره ما يكون بالطريقة دي لانه لو بيحبها

كان خاف عليها من الناس تشوفها بمنظر زي ده

ReEm يقول...

دكتور عمرو

جايز برضو ؟!..

leeno يقول...

تعالي عندي المدونة شوفي كتبتت ايه عن ذكريات اليوم اللطيف دة هههه

كان يوم مهبب و الله يا ريم

Lyssandra يقول...

{بنا يعمّر قلبك بالحب

والسنه اللي جايه يبقي هابي فلانتاينز داي كبير أوي

وتبقي تحكيلنا بقي
حسيتي بإيه

اللي كان جواكي وعاوز يحتفل بالقوة ده
يبقي ارتاح ولا إيه

:)

......

ربنا يسعدك يا ريم

Lyssandra يقول...

كداهواااااان ياريم ؟؟

يعني حضرتك بقي جايه تنكدي عليا ؟؟

طييييييييييب

انتظري البوست القادم

هارعبك

ههههههههههههههههههه

...

بحب مرورك عندي أوي

وبجد بجد كل اللي تحسيه قوليه

وانا بجد بابقي سعيده اوي

:)

ميرسي يا جميله وجودك

ReEm يقول...

لينو

لا انا مش عايزة فالانتين زي بتاعك انا عايزة واحد احلى

ReEm يقول...

ليساندرا

تسلملي يارب

و ربنا يبعتلك انتي كمان اللي يخلي كل ايامك حب في حب

و اسفة ياستي حقك عليا مش قصدي انكد عليكي بس يمكن النفسية ماكانتش حلوة و قتهاو كنت واقيعة شوية

بس تصدقي في ناس ممكن تمحي الجرح و تزرع في حياة الواحد الفرح بس لازم يكون عندك كمية حظ كبيرة عشان يكونو من نصيبك

Lyssandra يقول...

لأ ياريم

أزعل لو اعتذرتي بجد

والله يابنتي مش زعلت ولا اتنكدت

بالعكسسسسسسسسس بقي

تعالي دايماً وقولي اللي تحبيه
وهانتكلم كتير

بس بجد اوعي تاخدي علي خاطرك

انا كنت باهزر معاكي يابنتي

بس برده برده

مصرة أرعبك المرة اللي جايه

( وش بيغمز )

( ووش تاني مطلع لسانه )

هههههههههههه

..

سلام حبيبتي

ReEm يقول...

ماشي يا حبيبتي

مستنية جديدك وربنا يستر بقى

مواطن مصري يقول...

انا كل ماروح في حتة الاقيهم لابسين أحمر احمر احم و وقتها الزمالك خسر يعني مش يراعو

ReEm يقول...

مواطن مصري

بجد ضحكني تعليقك خلا اخترعو يوم زي يوم

الصفاء العالمي و كله يلبس ابيض بقى